reede, 20. märts 2020

Reede 20.03

Eesti keel

Me oleme palju õppinud sõnu, mis vastavad küsimusele missugune?. Selliseid sõnu nimetatakse omadussõnadeks, sest need näitavad omadust. 
Saan küsida:

  • Missugune on auto?
  • Missugune on laps?
  • Missugune on raamat?
  • Missugune on ilm?

Kõik vastused nendele küsimustele on omadussõnad.
Näiteks: punane, kiire, tark, usin, põnev, paks, mõnus, soe - kõik sõnad vastavad küsimusele missugune?.

Tee tv lk 39 h 1-2

Kirjuta harjutuste vihikusse pealkirjaks Omadussõnad.
Kirjuta enda, ühe oma pereliikme ja oma kodu kohta omadussõnu - igaühe kohta vähemalt 5 sõna, mis vastavad küsimusele missugune?. Võid teha mõistekaardi (päikese moodi skeem) või kirjutada sõnad üksteise järgi eraldades komaga. Katsu sõnu mitte korrata!

Matemaatika

Korda 1-5-ga korrutamist: kirjuta vihikusse pealkirjaks Kordamine ja servale kuupäev. Kirjuta üksteise alla 10 erinevat korrutamistehet ja kirjuta neile järgi vastused (ära kasuta korrutustabeli abi). Kirjuta kõrvale tulpa veel 10 ülesannet ja lahenda need. Kontrolli värvilise pliiatsiga ja korrutustabeli abil. Kui pidid palju parandusi tegema, siis on tarvis veel õppida. Ole aus! See kordamisharjutus on ainult selleks, et sa ise teada saaksid, palju sul veel õppida on vaja.

Kui midagi tehakse pooleks, tähendab, et see jaotatakse kaheks võrdseks osaks. 

  • Jagan kommihunniku pooleks enda ja sõbra vahel. Mõlemad peavad saama sama palju komme.
  • Jagan pliiatsihunniku pooleks. Mõlemasse hunnikusse peab jääma sama palju pliiatseid.
  • Murran paberi pooleks. Mõlemale poolele peab jääma sama palju paberit sarnaste mõõtudega.

Kui jaotan pooleks, siis jagan 2-ga!
Tee tv lk 27 ül 4, 5.


Täida ka tänase päeva kohta päevaraamatusse. Nädalavahetuse kohta kirjutada ei ole tarvis.
Alates järgmisest nädalast alustame matemaatika epohhiga ehk igal hommikul on matemaatika tunnid.

Olete olnud sel nädalal väga tublid! Ilusat nädalavahetust!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar