esmaspäev, 18. mai 2020

Nädal 18.-22. mai

Täna panen kirja ülesanded terveks nädalaks. Saad neid teha endale sobival ajal selle nädala jooksul. Ära jäta ülesandeid viimasele päevale, muidu korraga tehes on neid palju ja sa ei jaksa neid kõiki ühel päeval teha.

Eesti keel

Kontrolli reedest etteütlust harjutuste vihikus. Paranda oma vead värvilise pliiatsiga (või värvilise tindipliiatsiga). Õige etteütluse tekst:
Terava noata on paha leiba lõigata. Ats tuli täna kooli päevikuta. Taavi ei taha koerata metsa minna. Mees tuli järvelt kalata koju. Indrek oskab sadulata ratsutada. Ilma seebita ei saa käsi puhtaks.


Kirjuta vihikusse pealkirjaks Harjutus, servale tänane kuupäev. Kirjuta tekst õigesti vihikusse ümber. Igas lauses on 1 viga.
Kell helises tunndi. Varresed kraaksusid lepa ladvas. Sipelgad tasivad okkaid pessa. Kraanist nirrises vett. Toomas tasus ostu eest kasasse ja läks koju. Saia sees oli pallju rosinaid. Suured tünid olid vett täis. Poisid männgisid tennist. Mees vinas koti selga. See on väga kalis auto. Paadi purri oli tuulest punnis.
Kirjuta 5 küsimust teksti kohta.



Tee vihikusse mõistekaart oma suvevaheaja ootuste kohta. Kirjuta keskele MINU SUVI, sellest hargnevad kohad, kuhu tahad minna (võid unistada ka välismaale minekust). Iga koha juurde kirjuta: missugune see koht võiks olla, mida seal teha tahad, keda seal kohata soovid. Näiteks:





Tuletan meelde, et reedeks peab loetud olema "Tere, Volli!", "Tobias ja teine B" või kui neid ei saanud lugeda, siis vabalt valitud raamat, mis pidi olema umbes 100 lehekülge paks. Kui veel ei ole raamat loetud, loe usinasti see selle nädala jooksul läbi. Tuletan meelde, et loetud raamatu kohta tuli teha ka lugemisleht (autor, raamatu pealkiri, peategelaste nimed, 5 küsimust raamatu kohta, millele on raamatu järgi võimalik ka vastata).
Loetud raamatu kohta tee veel üks tööleht (A4 valgele paberile, mis läheb ka hiljem mapi vahele). Pealkirjaks pane raamatu nimi ja autor. Töölehele kirjuta küsimuse/ülesande number ja vasta sellele täislausega:
  1. Kirjelda põhjalikult raamatu peategelast.
  2. Kirjelda raamatut 5 omadussõnaga (missugune?).
  3. Milline juhtum meeldis raamatus kõige rohkem? Miks?
  4. Milline juhtum meeldis raamatus kõige vähem? Miks?
  5. Milliseid tundeid tundsid kõige rohkem raamatu lugemise ajal?
  6. Kas sulle raamat meeldis või ei meeldinud? Miks?
  7. Küsi 3 küsimust peategelaselt (mida iganes soovid temalt küsida, raamatust vastust ei pea leidma). 
  8. Mida õppisid või kasulikku teada said raamatust?
  9. Joonista raamatu järgi pilt, kus on vähemalt 2 tegelast ja kirjuta juurde, mida nad ütlevad teineteisele (nagu koomiksis). Joonista juurde ka sobiv taust.
Kui tööleht on valmis, võta see kooli tulles kaasa.

Kui sul on raamat läbi loetud, pane oma nime taha kirja loetud raamatu autor ja pealkiri siin:



Matemaatika

Kirjuta vihikusse pealkirjaks Tekstülesanded, servale tänane kuupäev. Koosta 5 sellist tekstülesannet, kus on vaja lahendamiseks kasutada nii liitmist, lahutamist, korrutamist kui ka jagamist. Näidiseks võid kasutada ka õpetaja varasemalt antud tekstülesandeid. Pane kirja tekstülesande tekst. Selle alla lahenda see õigesti.



Loodusõpetus

Mida inimene loodusest vajab ja mida inimene loodusesse eraldab? Loe tv lk 43. Kirjuta lk 42-43 joonisele teksti järgi, mida inimene loodusest vajab ja mida ta sinna eraldab. Värvi pilt lõpuni.

Vaatle pilte tv lk 46-47. Kirjelda suuliselt, mis igal pildil toimub ja mille poolest linna- ja maaelu erinevad. Lahenda ülesanded tv lk 48-49.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar